Tuesday, August 10, 2010

Only You

khas untuk YOU.


Saya suka tulis tentang awak. 
Macam-macam nak cerita even benda kecik yang awak buat saya gembira.  (:
Awak selalu tanya kenapa pilih awak kan. 
Awak bandingkan dengan orang lain. 
Awak kata "Ramai lagi yang pandai, yang kacak, yang baik..." 
Saya pun tak taw kenapa sebenarnya, tuh yang selalu saya bagi jawapan kat awak. :D
Awak istimewa, tak perlu risau. 
Maybe nampak bila saya sibuk, saya kurang layan awak. 
Tapi tak bermaksud lupa kat awak. :)
 Maaf selalu buat awak pening layan kerenah saya. 
Maaf selalu buat awak geram. 
Tuh semua nak tarik perhatian awak. 
Suka tengok awak amek berat pasal saya. 

Mohd Shafri Naquib Zainal Abidin.
Never had this feeling my dear.
It's all become too much.
You cherish every moments.
You took away the bad days.
And if we could sit together a moment, talk forever just to pass the time
I would smile. 
I'm always thankful meet you.
Saya sayang awak. 
<3 <3 <3




p/s: nak post lain, tapi yang tuh memang khas untuk awak. Nanti saya bagi. :)

No comments:

Post a Comment