Thursday, August 19, 2010

Terima Kasih :')

Hari ini hati dah rasa senang sikit, tak 'down' macam semalam.
Oke, maybe semalam tuh sebab sgt takut nak test untuk malam esok, iaitu test FIN 262. :'(
Rasa tak boleh nak buat, rasa dah lupa semua benda ( sebab bila buat latihan, tak boleh jawab. sedey an )

Penat awak nak naik kan semangat tuh balik, 
' tak pe, mesti boleh buat, sayang mak kan ? sayang abah kan ? study lagi, ada masa lagi ni, tak nak fikir bukan2. ' <---- benda yang di ulang dan di ulang sampai saya tertidur dengan phone tuh. hehe Sorry ea syggg. ;)

Anyway, thanks sebab risau kan saya sampai sanggup nak teman saya study kat library even penat baru balik dari kelas fin :)

Thanks yaa. Tapi lupa nak cakap tadi, your face looks really cute, bila awak buat kerja dengan muka risau, bila awak tengok saya then bila awak buat muka tak bersalah :p

Terima kasih banyak2 taw. Saya da oke da. (:
All the best untuk test fin & makro awak ea, awak boleh buat taw :)

p/s : awak kata saya da gemok? ni awak la yang soh saya makan banyak2 ;p
      ilysm <3




No comments:

Post a Comment